Forum Zakonu Gothic

FORUM ZAKONU GOTHIC [--G--]

Ogłoszenie

Tutaj możesz wpisać treść ogłoszenia.

#1 2009-04-21 14:43:27

Archangel Michael

Nasz Tygrysek :]

10804138
Skąd: Chojnów
Zarejestrowany: 2009-04-15
Posty: 14
Punktów :   
Urodziny: 26.02.1983 r.

Turniej-co i jak

Turniej

Dzień 1
Koniec rejestracji do turnieju następuje o północy (0:00).
Załóżmy, że 150 graczy zaciągnęło się do tego turnieju. System sprawdza ilu graczy może uczestniczyć w pierwszej turze. Ze 150 zarejestrowanych byłoby to 128 uczestników. Pozostałe osoby (22), które dołączyły jako ostatnie przenoszone są do rejestracji, która odbędzie się następnego dnia.

Dzień 2
Koniec kolejnej rejestracji nastąpi również o godzinie 0:00. 22 graczy z poprzedniego dnia jest już na liście, dołączyło do nich także 240 nowych graczy. System podlicza o 0:00 ilość uczestników – 240 + 22 daje nam 264. W tym turnieju może więc uczestniczyć 256 graczy, ostatnich 8 będzie przeniesione do turnieju w dniu 3-cim.

Przy całym procesie uwzględniany jest także poziom gracza. Gracze z poziomami w przedziałach 10-19, 20-29, 30-39, itd. będą walczyli w osobnych turniejach.

Jeśli nie wystąpi żaden błąd, przebieg turnieju wygląda następująco:
1. Dostaniesz PW w grze oznajmiający rozpoczęcie turnieju, będzie on zawierał także listę uczestników (kto przeciw komu).
2. Ustawiasz miejsca trafień/obrony - tak, jak w normalnej walce na miecze.
3. Turniej rozpocznie się pierwszego dnia (według systemu KO).
4. Ze 128 walczących rycerzy będzie więc 64, którzy wygrają.
5. Nazajutrz odbywa się kolejna runda. Znów będziesz widział wykaz uczestników oraz będziesz mógł ustawić miejsca trafień/obrony.
6. Kolejni rycerze będą odpadać, aż do chwili, kiedy zostanie jeden zwycięzca.
7. Z każdą wygraną dostajesz srebrniki, natomiast zwycięzca turnieju otrzyma dodatkowo rubiny.

Jeżeli dołączysz do turnieju za 1000 srebrników i odpadniesz - Twoje srebrniki przepadną.
Musisz wygrać 2 razy aby otrzymać 200 srebrników.

Im więcej rycerzy weźmie udział w turnieju, tym dłużej będzie on trwał. Jednak aby trwał jeden dzień dłużej musi podwoić się liczba graczy, np z 256 do 512 (nie mniej).
Powodem odbywania się tylko jednej rundy turnieju dziennie jest zapobieganie codziennemu wygrywaniu turniejów przez silniejszych graczy oraz rozłożenie wygranych w czasie. Gracz, który odpadnie z turnieju może natychmiast zaciągnąć się do następnego.

Uwaga! Towarzysz broni nie pomaga w trakcie turnieju.

Jak liczone są uderzenia?
Turniej nie jest jak normalna walka na miecze. W zwykłej walce liczą się obrażenia, które spowodujemy, w turnieju - ilość uderzeń, jakie zadamy. Właściwie to jak często uderzamy swojego przeciwnika.

Punkty są rozdawane następująco:

Uderzenie - 300 pkt.
Przeciwnik spada z konia - 900 pkt.
Obrażenia - suma obrażeń zadanych w ciosach.

Dla przykładu (komentarz w nawiasach):

    Cytat
    Akcja Opis
    Atakuje Boski Moskit Kopia odbiła (zbroja przeciwnika pochłonęła uderzenie, jednak było ono celne - 300 pkt)
    Atakuje Kicasia Zadał cios krytyczny 111 pkt. obrażeń (atak celny, dodatkowo wysokie obrażenia - 300+111 pkt)
    Atakuje Boski Moskit Kopia zablokowała (atak zablokowany - 0 pkt)
    Atakuje Kicasia Kopia spowodowała 20 pkt. obrażeń (atak celny, dodatkowo obrażenia - 300+20 pkt)
    Atakuje Boski Moskit Kopia uderzyła mijając cel (atak niecelny - 0 pkt)
    Atakuje Kicasia Kopia spowodowała 7 pkt. obrażeń (atak celny, dodatkowo obrażenia - 300+7 pkt)

    Wynik walki Kicasia wygral
    Punkty - Atakujący - Boski Moskit: 300 (300+0+0) / Punkty - Atakujący - Kicasia: 1038 (300+111+300+20+300+7)


Inny przykład:

Kicasia zadaje 3 celne uderzenia, ale kopia odbija się. Zero obrażeń. - 300+300+300 = 900 pkt
Boski Moskit zadaje 2 celne uderzenia + każdorazowo 50 obrażeń. - 300+50+300+50 = 700 pkt
Kicasia wygrywa

Przede wszystkim liczone są więc celne uderzenia. Można to przedstawić także na schemacie:

Potyczka 1 - celne uderzenie Kicasia - 1:0
Potyczka 2 - obaj gracze trafiają - 2:1
Potyczka 3 - obaj gracze trafiają - 3:2
Gracz Kicasia wygrywa

Ponieważ w takich sytuacjach bardzo często dochodziłoby do remisów - zostały wprowadzone dodatkowo obrażenia. Czyli np. 300 pkt za uderzenie + 19 pkt za obrażenia. Jeżeli ilość życia rycerza spadnie poniżej 10-ciu punktów - spada on z konia a jego przeciwnik otrzymuje dodatkowo 900 pkt.

Może się zdarzyć, że mimo wzięcia pod uwagę zadanych obrażeń - walka nadal jest nierozstrzygnięta. W takich sytuacjach zadecyduje szczęście - rycerz z wyższym szczęściem wygrywa. Jeżeli wartość szczęścia także jest równa - o wyniku walki decyduje czynnik losowy.

Jeśli posiadamy lepszą kopię - możemy zadać więcej obrażeń oraz mamy większą szansę na zadanie celnego ciosu, obrażenia jednak mają drugorzędny wpływ na wynik walki. To samo dotyczy konia.

Offline

 

Witamy na naszym nowym forum GOTHIC :) !!!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.friziots.pun.pl www.parkyellowstone.pun.pl www.euro-map-poland-team.pun.pl www.bakugan-nowa-vestroja-pl.pun.pl www.gothic-pbf.pun.pl